lägenheten

Publicerat: 2008-12-23 Kl: 13:26:20 | I kategori: Allmänt


Det är några som bett mig lägga ut bilder på lägenheten. Dom här knäppte jag för två dagar sen.. Flyttade in den dagen.. Sen får ni se hur det ser ut när det är klart =D Det är mcyket mysigare i verkligheten!! Och jag kunde inte knäppa i vårat sovrum för William låg och sov =)
 Gör det en annan dag, har ju den nya sängen nu oxå.


När man kommer in från ytterdörren ser man i princip hela lägenheten på en gång.



Ena hörnet  vardagsrummet.



Det blir inte lika fint som i verkligheten :(



Williams rum än så länge.. Putte ska oxå stå där inne har han bestämt.
ja jag har sagt att han får skylla sig själv eftersom han skräpar ner.. (kaninen)
Den där väggen som det händer kort på.. förstår ni? Den väggen ska Victors kompis
grafitti(svatas?) måla nånting coolt till W :D Har inte bestämt än vad det ska bli..
FÖRSLAG? Pippi? nån häst? hans namn?? nånting tufft bara?? en bild på han eller mig;)??  




Köket, lite stökigt.


Den där stora stjärnan är så ful! Men när jag skulle ta ner den vart William arg så den får sitta kvar. Han tittar ofta på den och visar den för dom som kommer hit =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0