ännu en skön dag =)

Publicerat: 2007-08-23 Kl: 22:39:56 | I kategori: Allmänt




Började med att vi klev upp vid 10. William ville tydligen ha ta en liten sovmorron, så då vart det så =) Skönt. Sen åt vi frukost, gick ut med doggsen & då ringde tobbe. Han ville hitta på nånting, käka pizza lr så.. Så jag hoppade in i duschen & traskade upp till han, möter han i kallingar(?) segast i stan! Jag sa lixom att jag var klar om max 30 min, haha. Sen bestämde vi att vi skulle gå ner på stan, så vi gick =) Fett fint väder, skönt som fan. När vi kom ner gick vi ett tag sen ville tobbe käka kina & dricka lite b, haha :) bääääääääärs som han sa.. haha. Satt oss vid ån & sola & bara myste :) gud va skööönt med sooooooooool :D Gick på stan tills typ 3 då kom basaric & avlöste mig så jag kunde gå hem.

På väg hem ringer torsten, hyresvärden & säger att hundarna har skällt konstant, att jag skulle gå hem så ingen ringer till störningsskiten för då måste jag betala 900, snälla grannar jag har =) Ingen ringer fast dom står & tok skäller!! Väl hemma möts jag av piss på mattan i köket & en av idioterna hade bajsat MITT I SÄNGEN på överkastet.. ibland undrar man ju.. Bara en markering för att dom hade fått varit ensamma några timmar, vilket jag aldrig gör om igen.

Jag & william gick & vila middag. Till en sisådär 5 vilade jag till sen satt jag i gång med middan & william fortsatt till halv sex. Egentligen får han inte sova så sent men idag hade det varit så varmt & han hade bara sovit en liten stund på stan..  sötnosen! Det vart iaf ris, kycklingbitar & sötsur sås.. riktigt gott vart det & mycket som fan åt jag.. :D hehe. Nu ska jag snart gå & kratta nötterna & sova =)

Var ju hos tandläkaren i tisdags. Efter det är jag ju jätte noga med tandtråd & allt vad det heter. Hon sa iaf att jag hade en av dom finaste munnarna hon ahde sett idag :) & hon hade väl haft en 100 st.. nice ;) Täcknade ett sånt dära försäkrings grejs för 39 i månaden. Sen går man gratis & undersöker/lagar m.m.  Är så kass även på att knäppa bilder nu när åke tagit tillbaka minneskortet, annars brukar jag ju knäppa runt 10 per dag. Men ska ut på onoff o hämta kort då ska jag passa på att köpa ett minneskort =) Har iaf två nya bilder... hehe

NUDLAN; Jag förstår precis vad du menar, det dära med mössan för det var samma sak för william, eller är. Men aldrig i mitt liv att han får ha mössa en dag som idag.. ser att jätte många har det, men då får han ha keps eller bandana.. för det blir för hett med mössa.. han har ju trots allt uvparasoll på vagnen men det är ju bra med keps oxå. Vissa överdriver faktiskt med klädseln & barn har lätt att svimma av värmeslag.. synd de. Föräldrarna går lätt klädda men barna ska svättas ihjäl.. titta bara på william, har är 9 månder men så brun & fin fast han bara varit i skuggan =) lillskiten! men iaf, jag förstår vad du menar =)=)


MÄH!!       Okej då, kan väl vara fin :)



tänkte skriva en lista när jag ändå höll på..

Jag har....

(x) snott den här listan

(x) rökt en cigarett

(x) rökt en cigarr

(x) varit full

(x) hånglat med någon av samma kön.

(x) varit kär

(x) fått sparken

(x) varit i knytnävsslagsmål

(x) rymt hemifrån.

(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak

(x) blivit arresterad

(x) hånglat med en främling

(x) gått på en blinddejt

(x) ljugit för en kompis

(x) varit kär i en lärare (bara lite småtänd men det räknas väl haha)

(x) skolkat

(x) legat med en medarbetare

(x) sett någon dö

(x) flygit

(x) spytt i en bar

(x) sett en del av mig själv brinna 

(x) ätit sushi (ALLTID)

(o) varit i ett våldsamt förhållande

(x) tagit smärtstillande

(x) älskar eller saknar någon just nu (ja..)

(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi

(x) gjort en snöängel

(x) hoppat i en vattenpöl

(x) lekt uppklädd

(x) hoppat i en lövhög

(x) åkt släde

(x) fuskat när jag spelat spel (typ varje gång)

(x) varit ensam

(x) somnat i skolan/på jobbet

(x) använt ett falskt id (inte ett falskt men vilma flera gånger haha)

(x) tittat på en solnedgång

(x) varit med om en orkan

(x) rört en orm

(x) sovit under stjärnorna

(x) blivit kittlad

(x) blivit missförstådd

(X) klappat en delfin

(x) vunnit en tävling

(X )blivit avstängd från skolan (hemskickad men inte avstängd länge)

(x) varit i en bilolycka (inte så allvarlig dock)

(x) haft kramp

(x) känt mig som en utstött

(x) ätit ett helt glasspaket på en natt

(x) hatat mitt utseende

(x) varit vittne till ett brott

(x) ifrågasatt mitt hjärta

(x) varit besatt av post-it lappar

(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna (äckligt men ja..)

(x) varit vilse

(x) varit på andra sidan landet

(x) simmat i havet

(x) känt som om jag håller på att dö

(x) gråtit mig själv till sömns

(x) lekt polis och rånare (fetaste leken på dagis ju)

(x) sjungit karaoke

(x) betalat för mat med bara mynt (50 öringar hahah)

(x) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort

(x) busringt

(x) fångat en snöflinga på tungan

(x) dansat i regn

(x) skrivit ett brev till tomten (skickat nappar dit med.. 1000tals)

(x) tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om

(x) blåst bubblor

(x) gjort upp eld på en strand

(x) förstört en fest (hahahaha har väl varit 13 år men ewe brukade rädda mig)

(x) åkt rullskridskor

(x) fått en önskan inslagen

(x) haft sex med en apa (hahahaha va sjuka frågor) 

(x) burit pärlor

(x) hoppat från en bro

(x) ätit hund/katt-mat

(x) sagt till en främling att jag älskar honom/henne

(x) kysst en spegel

(x) tänkt att va faaan vad dum jag är som läser hela denna lista(snarare va dum man måste vara som läser allt som jag svarar på nu)

(x) sjungit i duschen

(x) drömt att jag gift mig med någon

(x) limmat fast min hand i något

(x) fastnat med tungan i metall (jag fastnar med tungan på allt)

(x) kysst en fisk

(x) varit en cheerleader (med maja på skoj i femman på fotbolls DM)

(x) suttit på ett tak

(x) skrikit så att jag inte fått luft

(x) stannat uppe hela natten

(x) inte duschat på en vecka

(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet

(x) klättrat i träd

(x) haft en träkoja

(x) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger

(x) spelat kyckling (va? :s)

(x) blivit puttad i vattnet med kläderna på

(x) blivit tillsagd av en främling att jag är het

(x) brutit ett ben

(x) brutit en arm

(x) fångat en fisk och sen ätit den

(x) fångat en fjäril

(x) skrattat så mycket att jag grät (fick tårar ja, men inte gråtit typ?)

(x) gråtit så mycket att jag skrattade

(x) fuskat på ett prov

(x) haft en Britney Spears-skiva

(x) glömt någons namn

(x) sovit naken

(x) gjort något olagligt

(x) kört för fort

(x) druckit mjölk direkt ur förpackningen

(x) varit kär i en kille

(x) varit kär i en tjej

(x) lekt pyroman

(x) ätit köttbullar med mos

(x) känt mig elak

(x) lyssnat på mora träsk (barnidoler...)

(x) smakat på granbarr

(x) skogsvandrat

(x) badat naken

(x) lyckats välta julgranen

(x) fått en stöt

(x) Gjort bort mig på fyllan (vem har inte det?)

(x) Gjort lumpen

(x) haft sex på offentlig plats

(x) pratat med en främling i mer än fem minuter

(x) drömt att jag haft sex med en vän/flera vänner

(x)har någon sorts fobi

(x)har varit kär i över 5 samtidigt

(x)har kollat på porr

(x) blivit utslängd från en lektion

(x) älskar mina fiender

(x) sitter och har sexdrömmar på lektioner/jobbet

(x) tycker att mina kompisar attraherar mig (ewe är sexeh)

(x)älskar raggarkulturen

(x)burit mp3 på disko

(x)pallat ris i Kina(hahahahahahahahhahahaha vaaaaaa?)

(x)känt dig otroligt smart men inte varit det  

JAG HAR GJORT ALLT ;D HAHAHAH (hoppas ni förstår skämt....)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0