bvc

Publicerat: 2007-08-29 Kl: 12:00:17 | I kategori: Allmänt



Nu ringde bvc, ska dit & titta på williams utslag. Som han har fått på hakan, det syns inte så väl men det verkar vara nå torr utslag.. Det återstår att se :) & så ska vi väga han, alltid lika spännande.. kanske väger han 9,500 g? :D hehe. Mamma är som sagt i bulgarien, haha hon är rolig hon. Fick ett sms imorse.. "Hej hur är det hemma? Här är det 33 gradet, tok varmt! Var på disco igår, bara skit. Så ikväll åker magnus mamma & pappa hem. Har köpt en söt hund till Wille, den sitter fint, skäller, en sån han såg på selånger som han ville ha. Vi ligger vid poolen idag. Ha det bra. Kram mamma" haha hur vet hon att han vill ha den hunden? sa han det?:P haha. hon är rolig hon! Men han älskar ju hundar.. När dom skäller eller pussar han skrattar han ju ihjäl sig :D haha. sötisen min.

Nu nu vilar Wille & medans han vilar passar jag på att skriva. För det är ju inte så lätt att skriva när han är med, han vill ju bara trycka & slå på datorn :P hehe. Jag & sandra ska nog ner en snabbis på stan ifall hon hör av sig snart, vet inte om Emma & valde ska med oxå =) Sen ska jag ju som sagt till bvc.. Idag blir det en lugn dag. Längtar tills mamma & dom kommer hem så jag får lite presenter & hundarna/katten får flytta hem igen :D

Jag är jätte sugen på att köpa en kattunge, till william.. men jag vet inte än. Det går ju jättre bra med busan men hon är ju gammal. Men isf tror jag att det får bli en ute katt. Även fast vi bor på andra våningen så har jag så snälla grannar så dom kommer ju släppa in han/hon om den vill in :) Det funkar ju för andra att ha ute katt i lägenhet så det ska nog funka för oss med. Men jag ska vänta & se om idas katt ska ha kattungar för då vill jag köpa en/två av hon :) För dom är så jäkla fina :D

Vissa människor är hjärndöd.  Förstår inte riktigt vad dom tänker med, jag blir så less. Men det väl deras bekymmer bara dom inte pratar med mig!!! Håll er undan tack!! =)


linuz var på besökt häromdan & myste/lekte med William :)

 

upd; Sandra är så jävla fuuuuuul!! Vi gick med mina hundarn hem till mamma för vi skulle hämta nånting.. Då stannar det en kille som frågar vad det var för raser på dom, för dom var så lika på långt avstånd men sen när man kom närmare tyckte han att trazzel såg ut som en liten pittbull.. haha.
Så säger sandra; bolognes? det är ju en köttfärs rätt???????????? (helt förstörd)
Jag; jaa det äre men det är en hundras med..
Sen går det nån minut så säger hon
"han är ju röd i stjärnen, det är säkert det dära röda från köttfärssåsen som har runnit ut"
& jag garvade så jag dog, finns de nån dummar? Man skulle kunna skriva en bok om hennes citat men när man ska skriva ner dom så glömmer man dom =/
Men snäll är hon iaf =) Även fast stackarn är jätte sjuk ska hon komma hit & gå ut med hundarna eftersom wille sover.. sötnos =))

Kommentarer
Postat av: Mia

hur mycke vägde han? var på bvc idag, emma väger 10 kg precis + 90 gram haha. liten hon :P

2007-08-30 @ 19:40:34
URL: http://dopad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0