härnösand.

Publicerat: 2007-08-30 Kl: 21:22:48 | I kategori: Allmänt




Där var jag & dannes mamma idag :) Var in på dollar store & handlade huuuuuuur mycket som helst.. det var ju det jag inte skulle göra... 350:- fick man ganska mycket för =) Sen käkade vi & strosade lite.. Träffade danne med =) Älsklingen min <3 & William har blivit sååå pratglad, fast det tar ett tag om det kommer nya människor eller folk han träffar sällan sen sätter han i gång.. sötnosen!

Var & vägde william igår som sagt... Han vägde 10 kg & några gram nånting.. Stoooor pojken mammas! På bvc har dom 9 månaders kurvan & den följer han som han ska :) På sjukhuset har dom 6 månaders kurvan & då är han långt över medel =) mammas fet knopp! Men det är bra nu till vintern, känner på mig att det kommer bli som förra.. in & ut från sjukhuset.. Men som sagt, han är ju starkare i lungorna nu så jag hoppas att det ska gå bra =) Tycker så synd om han när han är sjuk & inte vill äta (han som aaaalltid vill äta) & han är trött & less.. Då vill man bara vända ut & in på sig själv. Hellre är jag 100 ggr sjukare än han, bara han får vara frisk. Jag är mest rädd för vinter kräksjukan & magsjuka & sånt, fast det är ju förkylningar som tar mest på han, pga lungorna. Men han har fått skydd mot lugninflamation på bvc så nu hoppas jag att det hjälper =)

Imorron ska jag jobba.. Skönt för på någe sätt jag har bränt 1000:- på några dagar.. jag som skulle spara.. förstår inte vart dom försvinner MEN jag har iaf inte slösat. Tror att det mesta har gått åt på ica & så =) Det känns skönt! Fast innan det ska jag vara med syrran & felix, moster älsklings hjärta på hela livet ;D haha, mitt talesätt. Jag frågade om vi skulle bada & hon svarar "bada? det är ju kallt ute".. mm ute ja, inte inne.. men då tål hon inte klor säger hon nu & jag som var såååååååå sugen på & bada.. men aja, vi får göra nånting annat då=)

NU ska jag gå & lägga mig, kvart över nio? Men jag har ingenting & göra & är trött som fan :) så nu blire så! Tack & hej mina trogna läsare.

Kommentarer
Postat av: amanda

haha, när du skrev "allergisk mot klor" så tänkte jag klor.. typ djurklor. haha, vadddåååå trött;)

2007-08-31 @ 00:33:46
URL: http://amandabergklint.blogg.se
Postat av: nikita

nja finns ju dom som är större.. men jag är ju jäkligt liten i vanliga fall , så för mej känns den megastor :P har ju gått upp 15 kg :P fast får nog en rätt liten bebis iaf =)

2007-09-01 @ 09:38:16
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: MIa

hahaha då väger han som emma ju.. och hon är 1½ år hahahhaa!

2007-09-02 @ 16:08:19
URL: http://dopad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0