igår & idag.

Publicerat: 2007-08-28 Kl: 20:49:56 | I kategori: Allmänt



Kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde igår.. men jag var iaf på stan & skulle köpa lite vinterkläder åt william, hittade inge mycket så det var ett par strumpbyxor för jackor har han redan så det räcker & blir över :)

Idag har jag varit hemma hela förmiddagen & tog det lugnt. Sen följde jag med sandra & käkade på pizzan. Handlade lite på ica. Sen gick jag hem till mamma & hämtade tvätten, vi såg ut som 2 zigeraner med all packning, 2 paket blöjor, 1 påse kattsand, 1 pizza & en ica påse, 2 hundar & en vagn, hahah :) Det var tur att sandra hjälpte mig annars vet jag inte hur det där hade slutat.

Sen gick jag hem & tok städade! Diskade, dammsugade, torkade golvet, dammtorka, vek tvätt & gjorde mat & gud vad mycket jag hann med!! haha duktiga jag! Nu ligger tusse på min höger arm så det är svårt att skriva men det skiter väl han i, hehe. Klockan är 10 i nio & jag har redan lagt william & ätit kvällsfika, så det blir tidigt i säng =)

På tordag ska jag & dannes mamma till härnösand. haha gå på dollar store & så ;) haha. en liten roadtripp! Men såg att nikita hade skrivit att hon var besviken så jag får inte ha några höga förväntingar...

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0