telefonen.

Publicerat: 2007-08-24 Kl: 14:30:19 | I kategori: Allmänt


 

Vart väckt av att telefonen ringde imorse, vid typ 10 tiden.. men det gjorde ingenting :) Men hundarna skulle ju ut, men jag vet inte vad det är med William.. varför han sover så himla länge.. :-| men det kanske är för att det har varit varmt dom senaste dagarna.. skönt med sovmorron om folk kunde sluta ringa hela tiden...(!!!)

Var ut med hundarna, sen gick jag & wille på ica & handlade lunch. Potatisgratäng & kyckling vart det, riktigt gott =) Sen städa jag lite & då började william gnälla, försökte lägga han men då vart han bara 7 resor värre... suuuuck! Medans william skriker, dammsugaren står på & ena hunden sätter på katten står jag där mitt i kaoset & skrattar. Vilket jävla dårhus, hahaha :D Men sen lugnade idioterna (djuren) ner sig så jag kunde lägga plutten =) Pratade lite med danne i tele nyss, grattis älskling! Du fyllde ju år igår!! Glömnde nämna det =) sry.

Nu ska jag vila en sekund, sen ska jag traska ut med hundarna till mamma & hämta en sak. Ska även säga hejdå till tobbe på vägen =) Sen kommer vilma & hon ska vara med William ikväll, han älskar ju hon=) bra de! Jag jobbar 4-9, skönt med lite extra pengar nu. Fast har redan gjort av med barnbidraget, men på viktiga saker bara. Mat & räkning o så... Lite kläder till Wille som vanligt ;) haha. Idag fick jag ju mera pengar & sen kmr det lite mer på måndag.. skönt =) Tänk om jag kunde sluta slösa vad mycket pengar vi skulle ha då=) menmen.. jag har ju iaf backup, visst emma;Dhahah.

Nu ska jag vila en liiten stund, först röka =)
hej




1. nyvaken gladunge :D alltid på bra humör när han har vaknat.
2. han tycker om att tugga på nappen för han vet inte riktigt hur man ska använda den, haha.
3. mammas glad skit =D

Kommentarer
Postat av: nikita

men vi kan bilda en "slösa pengar" klubb, för ja är också slösa =)
Brukar kalla mig och Daniel för spara&slösa, haha :P
Kan tänka mej dej i städkaoset me gnällig onge å skällande hund osv :P

2007-08-24 @ 17:08:52
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: anna-lena

snygg tröja han har på tredje bilden!! :D

2007-08-26 @ 23:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0