inte

Publicerat: 2007-07-06 Kl: 22:08:36 | I kategori: Allmänt


 


skrivit på ett tag, men imorse.. försov jag mig till jobbet, började 8 men vaknade 20 över 9. YAPP! Det första jag hittade på telefonen var "Hej fröken evelina, du började klockan 8. Vart är du? Nadia är ensam...." FEL & ringa? =) Jaja, kom 11 iaf för regina vart så snäll & kom halv 9 =) fänki!

Nu sitter jag här, mamma har nyss gått & the devil har somnat, så jag ska sova med. För jag börjar nämnligen 11 imorron. Inte jätte tidigt men ändå =)

Dagens låt: I ett hus (har sjungt den för william ett X antal ggr idag!)
Dagens dusch: Efter jobbet =)
Dagens kläder: Emmas äckliga jobbar byxor & min svettiga sibylla tröja! yeah
Dagens frisyr: Plattat..
Dagens smink: Nada
Dagens händelse: ?
Dagens planer: Jobbahhh
Dagens vill ha: pengar
Dagens saknad: ja den vanliga
Dagens tråkigaste: jobb..
Dagens finaste: william!!!!!!!!
Dagens dricka: cola
Dagens köp: cigg till nadia
Dagens kärlek: daniel & william
Dagens mående: tjött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0