barnavårdscentralen

Publicerat: 2007-06-20 Kl: 10:02:07 | I kategori: Allmänt




Där har vi varit idag! Tagit två sprutor & det gick jätte bra :) Dutti kille!


Folk verkar inte förstå det här med att William HAR FUNNITS i sju månader, men ÄR 4 månder! Tiden på sjukhuset låg han ju bara & växte till sig, när han kom hem då var han ju som en nyfödd! Men idag gjorde vi massa tester & han var som en 6 månaders, fast han bara ÄR FYRA MÅNADER! =D skit kul va det! Eftersom förtidiga, spec lika mkt som han brukar vara små & lite efter i utvecklingen, men inte han :) NU väger han 8500 :D SÅ han är jätte stor :) & 67 lång :) Läkaren tyckte att det såg lite roligt ut med mig som var så smal & en sån jätte bebis! hahaha :D mammas älsking!
 




Nu är jag väääääldigt trött, har jobbat några timmar ikväll. & William var med mommen, haha :) Extra pengar men fan va trött jag vart =) hehe. & Jag villllll ha ett till barn. Har suttit & pratat med grannen, hon har 5 barn :) hehe.


Kommentarer
Postat av: Lina

Fin vagn! :)

2007-06-20 @ 12:11:32
Postat av: zofiealexandra-

Gud vilken fin vagn du har köpt Ewe ! :D

2007-06-20 @ 18:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0