barnenshus

Publicerat: 2007-06-19 Kl: 18:11:50 | I kategori: Allmänt



idag har jag köpt barnvagnen!! älskar den!! :D Ska sätta in bild på den senare! Den är mycket läggare än min andra vagn & William verkar trivas bättre för han ser mer :) Skit bra köp!


Osen var jag varit på platagen & dannes pappa & låtsas mamma har köpt blommor till mig för 600 jäkla spänn!
  :D skit snällt! Det vart jäääääääääätte bra & fint :D Köpte sju st lättskötta eftersom jag är så duktig på att vattna :) hehe. Blommor är jätte dyrt :S hua!!

 Sen var jag på stan med Vilma, Melvin & cattis. Tittade runt  & käkade donken. Sen var vi upp på taktik en snabbis till vilmas pappa. Sen nu är vi hemma & ska käka kött & strips, mums!







Nu har jag ätit & städat så nu ska jag snart sova:) Imorron måste byta vagnen så klart, eftersom en grej inte funkar :P haha. oså ska jag hämta kort!  Sett det dära om barnen i Bagdad, fyyyyfan! Stackarna & bara veta att det finns maaassa mer som ligger sådära =( ush!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0