hej

Publicerat: 2007-06-21 Kl: 13:52:33 | I kategori: Allmänt


 Nu sitter jag här.. haha intressant. Jag & wille var & handlade förut.. lite små saker! Egentligen skulle jag hämta ut min & emmas grej på posten men den kommer inte förren klockan fyra =/ Får väl gå dit dårå. Ingen ide & fråga vad det är, för det är en hemlis ;D hehe.

Just nu sitter jag & väntar på dannes pappa, han ska komma & lämna nått bord som jag kunde ha på ballis :) snällt värre.

Senare ska jag väl träffa sandra (hon kmr hem från umeå), sen ska jag nog hämta paketet & upp till mamma & käka. SEN NI ska emma komma & då ska vi testa "grejen" :D jag lääängtar.. tror jag väntar tills hon kmr, om jag kan hålla mig dvs.. hahaha.

Måste på stan nånting i veckan & köpa en ny joggingdress & lite andra kläder.. kanske lite mer shorts.

NU kom janne, ullis & mickis :) det vart jätte bra med bordet. finfint! Nu ska jag diska & städa innan lillen vaknar!


image18




Nu har jag hämtat grejen på posten, haha skit kul :D!! Inte mkt har jag gjort, varit hos mamma & käkat. Nu ska jag sussa galningen sen sova själv =))) HEJ


Kommentarer
Postat av: Nikita

nee, men om inte annat kan han ha overallen i höst också :)

2007-06-22 @ 11:51:23
URL: http://nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0