städning.

Publicerat: 2007-06-26 Kl: 12:19:07 | I kategori: Allmänt




 
 
I garderoben.. williams alltså. Han har lånat halva min garderob & buttat ut danne ur sin, haha. Det är ju synd att det bara finns 2 st garderober med hyllor =/ menmen, vi får väl fixa det på nå vis! Iallafall så hittade jag massa kläder med prislapparna på som jag inte ens kommer ihåg att jag har köpt :S vissa har han växt ur redan & vissa kan han precis ha! Inte konstigt att danne blir sur när jag köper kläder hela tiden till william, kanske har beviset här? haha. Och det känns lite halv jobbigt & lägga undan kläder för flera hundra som man knappt har andats på... Så han måste väl använda det han har nu innan jag köper nytt :) får se hur det kommer gå men ;) haha.

Nu ska jag & lina på stan, hämta ut dannes mobil & lite små saker bara :) William vilar nu så jag ska väl göra mig i ordning innan han vaknar :)


image25




Intressant bild ovan... haha! Men jag är ju inte riktigt funtad ja :S Satt & såg på tv & börja dra bort massa skinn under foten :S Så nu gör det svin ont & gå.. idioten. Ska nog traska bort till lina ett tag, så william får lite frisk luft & jag slipper sitta inne.. :) hehe

det finns inte ord till att beskriva hur mycket jag älskar denna lilla krabat! Han är den bääästa som finns, men kan dock göra mig jäätte irriterad ibland :) men det gör ingenting ;) sötnosen min!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0