idol.

Publicerat: 2007-09-04 Kl: 20:32:29 | I kategori: Allmänt




Nu är det idol, ska nog titta lite.. Fast jag tycker inte om det egentligen. Men audition är faktiskt kul, med folk som skämmer ut sig :D hahah. Idioter asså..


Nu ikväll har jag varit med linuz. Fast först var jag på mammaträffen för förtidigt födda =) Jätte roligt faktiskt & träffa några som man låg med på sjukhuset (missuppfatta mig rätt) haha. Nu är det inte förren i slutet av september igen, det är lite tråkigt faktiskt.. men det är ju snart den "vanliga" mamma träffen, även fast dom sitter & tävlar om sina barn så är det iaf ett sätt att slå ihjäl lite tid =) Sen ringde limpan & sa attt han skulle komma:D det är alltid kul när han är här, haha :)

William hjärtat sover nu. Han har inte alls sovit som han ska idag på dan så han somnade som en stock =) Skönt! Skulle vilja gå & lägga mig nu men måste ju (HAHAHHHAHHAHAHAHHAHAA sjuka j'ävlar¨på idoooool!!!) det hörde inte hit, men jag måste iaf vänta tills minst halv 10 så jag kan gå ut med hundarna.. blää vill sova nu!

Snart har jag & daniel 3 år.. Undra vad vi ska hitta på för mysigt då. Jag är glad att jag har dig, utan dig finns nog ingen mig.. Har känt & varit med varandra till & från i 6 år nu =) Det går inte med ord att beskriva hur mycket du betyder för mig.. Alla har det jobbigt ibland men vi har klarat det värsta & då klarar vi allt =) Jag älskar dig med hela mitt hjärta älskling <3 Du & william är mitt allt.

Tobbe ringde nyss :) Det har han gjort dom senaste dagarna, snackat om allt & ingenting.. Skönt & prata av sig!! Tycker synd om dig lillen ;) Men det ordnar sig.. det vet du! looove

Imorron kommer mamma hem!! =D=D Skönt att bli av med hundarna.. men det kommer ju bli tomt utan dom oxå! & eftersom William älskar dom så kommer han nog sakna dom med på något sätt.. Katten har jag inte sett mycket av, hon kommer bara fram när det är käk. Fast hon har tittat fram lite nu som senaste dagarna =) Hon känner väl sig hemma nu. Mamma har förhoppningsvis med sig maaaaaaaassa presenter :D längtar som fan! Nu blir även allt som vanligt igen när hon kommer hem =) Skönt!  Äntligen en bra på idoool, haha. EN av HUNDRA ungefär... haha tittar på det nu som sagt ;)

Nu ska jag ringa Sandra, och det om hon vill titta till William sen när jag går ut med vovvsen. Hon är snäll hon :) Är bjuden med hon på den nya krogen ihelgen men jag vet inte.. Är inte alls sugen på att lämna William & gå ut & supa.. Men jag har inte varit ute sen stan brann & man går ju inte ut förren lillen sover så han märker ingenting ändå =) Men jag har inte bestämt mig än... Får se hur det blir.

Nu ska jag fortsätta se idol! Ha det bra allihopa!!



image94
HAHAHAHA hittade en rolig sida förut! :D garvar varenda gång jag gör om bilderna, hahahha. Kan inte sluta heller :D William som baby som det stod ;) inte för att han ser ut sådär menmen.. Vi andra kommer att se ut så där när vi är gamla tydligen :) hahaha.

Kommentarer
Postat av: amanda

du o emma ser ju hemska ut:p

2007-09-04 @ 23:01:50
Postat av: Nudel

Jaha på så vis. De va väldigt krångligt =p Jag trodde han föddes mkt tidigare än Oscar, fasst det gjorde han ju oxå på sät och vis. Va skojj att ni ska träffas fler gånger (för tidigt födda-träffen).
.
Vad är det för en sida du hittat där man kan göra dom där fula bilderna? Ha ha =)

2007-09-05 @ 01:14:43
Postat av: nikita

ewe, hur är det ? =)
Vad menar du med att dom tävlar om sina barn ??
å du snart kmr hallonet, då får william en ny bästis ;)

2007-09-08 @ 10:47:33
URL: http://nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0