ja..

Publicerat: 2007-09-25 Kl: 11:51:24 | I kategori: Allmänt





Jag tänkte skriva lite här nu, det var ju ett tag sen. Men jag har inte så myket att skriva..  Nu ligger iaf William & vilar lite =) Sen ska vi upp på förskolan jag, Alexandra & Stephani.. Sen ska jag bada på sporthallen i eftermiddag =) William älskar det!

Jag har ingen fantasi.... JUSTJA! 
 
Det kanske jag inte har skrivit, MEN Wiliam fick sin första tand den 18,onde. haha sötnos :D ´Han tycker att det är lite obehagligt.. men snart kommer väl nästa =) Och hans mormor har lärt han att klappa händerna för ca 3 veckor sen, haha han är så söt :D 

 

Han vill ju helst borsta tanden själv men blir inte allt för glad när man tar bort borsten, men efter en stund accepterar han läget ;) haha

Kommentarer
Postat av: Amanda

Han är så söt :D

2007-09-27 @ 15:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0