jobb

Publicerat: 2007-09-08 Kl: 21:15:56 | I kategori: Allmänt



Idag har jag jobbat hela dan, det var skönt. Lite pengar & av med lite energi :) Imorron ska jag & bejb vara ute & gunga hela dan =) Han älskar ju nämnligen det!

Skulle egentligen gå ut igår. Som tusen andra ggr men ångrar mig alltid.. Har inte varit ut på 2 år känns de som :) & jag blir bara sugen typ första minuterna efter det bestäms sen ångrar jag mig =) Lika bra det, för vad ska man ut & göra? :S Blir ju bara massa tjaffs.

Nu ska jag gå & lägga mig, ska se gangs of new york för 200000000 gången men men.. Ska även vänta på att emma ska höra av sig(?) fattar inte varför inte idioten svara i telefon jäveln, ska kasta bort den nästa gång jag får tag i den ;D nerå.. men lite irriterade är det... eller jävligt..

GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0