piroger

Publicerat: 2007-09-14 Kl: 12:17:54 | I kategori: Allmänt




Gud vad jag älskar piroger :D Kan äta 4 st på rad, blir aldrig trött på dom heller.. haha.

När man tittar på william underifrån, då ser man inte hans ansikte pga magen. Det ser ut som han är gravid i 7de månaden.. haha :D gullungen. Vägde han igår efter tandinfo, och jag har ju lyssnat fel sist vi vägde.. NU väger han 10,250. Det är rätt!! Jag tog fel på ett kg sist ;) sämst! Han blir iaf 10 månader idag =D 7 egentligen, eller utvecklingsmässigt & storleksmässigt, grattis påre! Därför ska vi köpa en ny overall idag =) Det är en perfekt undanflykt till att handla ;D

Nyss ringde jag telia om dannes mobil, eftersom han inte gör det själv måste ju nån göra det så det blir gjort!:P & hon var sååååååååå sur & lät så meningslös.. Det lät som hennes liv skulle sluta efter samtalet, vilken jävla sur fi**a rent ut sagt.. hon förstörde min dag!

Nu ligger lillen & sover.. Då passar jag på att uppdatera här lite.. har skit mycket jag vill skriva men jag måste skynda mig innan han vaknar igen. Men såg iaf på det dära programet om unga mammor igår, det enda dom snackade om tyckte jag var huuuuuuuuuur jobbigt det var att vara mamma. Spec ung mamma, vad är det för skit snack? VAD är det som är jobbigt med barn? Hade det varit lättare om jag var 40? Ne snarare värre!! Kanske bättre ekonomiskt.. Är det så att vi fått turen att få ett väldigt snällt barn? Dom pratade om att man lämnar sitt gamla liv.. det är oxå skit snack. Jag lever precis som förut.. Jag går på stan, jag är med kompisar, jag går hem till kompisar, jag fikar, jag gör allt jag gjorde förut.. (iom att jag inte har festat på flera år) fast allt är med William & det blir dubbelt så roligt när han är med. Mina kompisar ser han mer som "en i gänget". Så ist för Jag, Emma,Vilma, Sandra & Lina så är det Jag, Emma, Vilma, Sandra & William, haha.. han är ingen börda. Lina har ju dunstat mer eller mindre, vi träffas ju sällan. Vi kan ju tyvärr inte vara nacksta chicks längre(ingen aning om hur det stavas, haha) eftersom det är en killmedlem med nu mera :P Men det betyder inte att sitter inne & glor & läser böcker hela dagarna. Men detta sker dock inte varje dag.. vi är ju hemma mycket oxå & pysslar med "familjesaker" men jag har inte känt av att NÅN kompis har försvunnit men inte heller har jag fått nån extra kompis pga av att man har fått barn & det tycker jag är bra!! kanske bara jag som har bra kompis &har haft tur? Det tackar vi för!

Ska snart ner & möta linuz på stan. Ska bara glida runt lite sen hem, för sen ska jag jobba =) jobbar fredagkväll, hel lördag & förhoppningsvis halva sön för Idas katter kommer då.. =) Fast som stannar ju bara tills på torsdag, det är synd. Nu ska jag ringa Jenita, hejs


Kommentarer
Postat av: Lina

jag har inte dunstat!! :( jag går ju i skolan bara... iaf nu... (A)

2007-09-14 @ 14:32:23
Postat av: nikita

Snart ska vi ses :D

2007-09-14 @ 20:48:09
URL: http://nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0