sjuuka =(

Publicerat: 2007-09-10 Kl: 21:45:24 | I kategori: Allmänt



Nu är jag & william jäätte sjuka, synd bara att inte jag kan ta Williams sjuka med så han får vara frisk :( Stackarn, han hostar & är snorig & han som redan har dåliga lungor.. Ska börja inhalera om det blir värre =) Det brukar göra suseN!

Imorse var vi & titta på hus. Jag & mamma i nedansjö.. Hon vill ju flytta. Det var rätt fint asså =) Sen åkte vi till sjukhuset, var där mellan 12-15.30, suuuck. Hela eftermiddagen sen skulle jag jobba. Men dom sa att han inte var så sjuk som jag trodde ÄN! Men det är alltid bättre att åka in en gång för mycket.. Men han vart lite grinig på slutet & somnade så under sista undersökningen sov han som en stock =) & det ska jag göra nu med :) Har oooont i halsen & gruvar mig för att vakna imorron, huhu! Igår gick jag & la mig kvart i nio, sköönt =)

Fick iaf en present av linuz igår :D Sötnosen min, en tavla med en katt på :D skit söt!! Är med han nästintill varje dag =) Han är bäst! verkligen bäst!

Kommentarer
Postat av: Nudel

Är det ett RÖTT hus mån tro? =)

2007-09-10 @ 23:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0