wiie :D

Publicerat: 2007-09-19 Kl: 18:19:59 | I kategori: Allmänt



Nu är det klart =) Tobbe ringde nu. Han ska bo här hos oss ihelgen =) Ser framemot det som fan faktiskt! Inte för att jag tror att vi kommer att ses så mycket, men iaf prata lite skit på kvällarna :) skiiiiit kul =D

Nu äter jag glass! Är helt sluuut efter dagen. Har varit hos NathalieB hela dagen.. Vi har promenerat & varit i parken = ute hela dan!! Då blir jag skit trött... haha :)

NU ska jag leka med lillen =) skriver mer sen

Kommentarer
Postat av: Emma

Okej bra att han har nånstans o bo iaf=) men hoppas det går bra med katterna fan, så han inte dör eller nåt.. :P

2007-09-20 @ 00:33:15
URL: http://strandh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0