då vare söndag igen..

Publicerat: 2008-04-13 Kl: 20:14:35 | I kategori: Allmänt



Tiden bara flyger förbi, tyckte nyss att det var söndag :p jaja..

Idag har jag varit hemma hos williams farmor+familj, käkat middag, pratat o så :) En kanon dag! God mat vare oxå, precis vad jag behövde :D mysigt värre.

Igår blev de ju utgång lina o jag satt först här o gjorde oss i ordning, lyssna på musik o pratade. Sen åkte vi ner till lisa på stan, hon hade fest dårå. Riktigt trevligt o mycket folk :D Dom sjöng lite o dansa dansmatta(vilket jag är bäst på ;)) sen med tanke på att jag skulle upp tidigt idag så åkte jag hem runt 1, fick skjuts av anton :) väldigt snällt ;) Så jag hade en toppen kväll om man sumerar snabbt :D Lägger ut bilder imorron.

Nu ska jag sitta här sen ska jag se på film med a, undra vilken de blir :S hoppas på någon bra! :D det brukar bli bra.. haha.

Sitter o försöker ta bort massa bilder på lunar men det går inte, vad störigt!! Irriterande när man inte vill ha bilderna kvar!! suck...


 Imorron äre arbete, 9-16.

Kommentarer
Postat av: lisad

va kul att ni kom i lördags.. det får vi göra om:)

2008-04-16 @ 00:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0