härliga väder!

Publicerat: 2008-04-23 Kl: 20:17:59 | I kategori: Allmänt




Även fast jag inte riktigt få njuta av det eftersom jag jobbar11-16, när det är som bäst ;p Men william får iaf de, han har redan blivit brun i ansiktet o om händerna, hankmr bli en riktigt snygging när han blir stor ;) Dom pigmenten har han inte fått från mig iaf, för själv är jag kritvit. Ska börja jobba på brännan nu innan vi åker ;) haha.
Idag har jag som sagt jobbat.Imorse åkte vilma till apoteket åt mig, eller rättare sagt åt william. Väldigt snällt =)
Vi gick upp o lämna han o sen ner o hämta bilen så jag fick skjuts till jobbet, även fast det hade varit skönt att gå.
Efter jobbet åkte jag o hämta william sen åkte jag,mamma o angelica ut på birsta o köpte en keps o lite sommarkläder åt william :) Han vaknade lagom till donken, hehe. Där träffade vi även williams farmor o faster o plast faster :P Sen hemöver o åt kvällsfika o nu sover han =)

Märker att jag är sämst på att formulera o skriva blogg, haha men det beror mkt på att tangenterna inte är dom bästa, tröga oså fattas de några.

Nu när värmen kommer blir man glad. Jag är så glad att det funkar så bra på jobbet, jag, lalia o fredrik är ett riktigt järngäng ;) Mina fina vänner o min familj, och absolut den vackraste är jag gladast över, william. Han charmar allt o allt, han slänger släng pussar till alla han ser o vinkar o säger "haj" (hej).. haha han är så söt =) Hela dagisets lilla´charmprick o han älskar verkligen att vara där. Allt går hur bra som helst =) En till sak men de nämner vi inte så här ofentligt!  William har börjat säga massa saker som jag inte förstår, han säger bulla men jag tror inte att han menar ju bulle.. jag ska fråga på dagis imorron :O han börjar ju bli en man nu, han växer o lär sig mer o mer, han är snart vuxen :( Måste börja knäppa mera bilder!! Imorron äre work, det är redan ons, tiden går så fort utan bekymmer =))

Tycker därimot att folk är lite dåliga på att uppdatera sina bloggar minsann ;) o ni kommenterar dåligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0