måndag.

Publicerat: 2008-04-21 Kl: 21:47:19 | I kategori: Allmänt




Det är redan måndag igen, jag hinner inte med.. tiden rusar iväg :b

William har börjat gått en bit till dagis, han håller i sig i vagnen o travar på.. men bara en bit för det tar ju sin lilla tid :p han gick en bit hem från dagis oxå. Vi var på ica o handlade, sen hem o käka middag sen ut till birsta med mamma. O storhandlade på willys, jag som bara skulle ha 3 saker ;) William ville ha den största traktorn som fanns på hela affären o såklart så fick han den av mormor :p tur för den var dyr ;) hehe. Sen åkte vi till njurunda en sväng o nu har vi kommit hem, städat lite, packat in varorna o lagt barnet mitt, Nu sitter jag o ser på film med mitt vackra sällskap =)

Blir nog turkiet i maj med vilma o jenny, eller mamma o några andra. Får se om mamma stannar hemma gör nog william de oxå, är lite orolig o ta med han än när han är så liten o jag vill ju egentligen att han ska kunna gå innan han får åka utomlands. Men hur som helst kommer det bli sååå skönt o välbehövligt :D För i sommar vankas det jobb, en massa. Men william ska få åka till grönalund o skansen iaf ;) det har vi redan pratat om han o jag så så blire!! :)

ne nu ska jag fortsätta se film. pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0