tillbaka..

Publicerat: 2008-04-07 Kl: 19:48:38 | I kategori: Allmänt



Äntligen tillbaka.. samtidigt som det har varit skönt utan dator ibland :P Men min har jag inte lämnat in än utan jag har lånat linas, tacktack! Skabörja skriva mer nu så jag får tillbaka mina läsare, hehe. Har tyvärr missat massa av era inlägg o har inte tid att läsa i genom allas just nu, men jag ska :) Har ju även tappat bort massa eftersom dom flesta ligger på favoriter, så ni som tror att jag läser era kan väl skriva eran adress :D


Livet rullar på som aldrig förr, skönt :) Fast vissa irritations moment finns ju så klart kvar men dom avvärkar man snabbt!! ;) William kommer gå snart tror jag, han går efter alla saker o det är upp o ner överallt, mammas go hjärta :) Ska lägga ut bilder snart, har knäppt massa nya.

Kommentarer
Postat av: syster yster

aggelica.blogg.se ;)

2008-04-07 @ 22:24:53
Postat av: syster yster

aggelica.blogg.se ;)

2008-04-07 @ 22:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0