valborg.

Publicerat: 2008-04-30 Kl: 23:01:12 | I kategori: Allmänt



Ja idag är det sista april, shit vetni vad tiden går undan. William hår vart ju jätte bra men ibland får jag för mig att han ser ut som en permanentad tant men de går till sig, min lilla krullunge :D

Har jobbat idag sen kom mamma o william o mötte mig på jobbet, vi promenerad hem o stannade till o pratade med alexandra o jonte :) hem o skulle äta men de vart pizzan ist. Sen vandrade vi till  nacksta plan o de var lite folk så det var skönt. Gick frågeslingan o william o jonte lekte o käka godis o stojja :D Sen när brasan skulle tändas kom det massor med folk, bor vi så många i nacksta? haha =)

Komhem vid kvart i nio o william somnade som en stock, han var helt slut. Han vart så exalterad när dom skulle tända brasan (han förväntade sig något annat) så all energi gick ur han, hehe =) vännen min.

Nu äre sängen som ropar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0