danne

Publicerat: 2008-08-14 Kl: 21:46:10 | I kategori: Allmänt



Haha vi satt på ballis förut o prata kring förlovningar.
O sen säger han "fan va härligt om jag skulle komma hem
en helg o så hade du dukat upp värsta maten, ljus o så
ringarna på bordet"
O jag tittar på han o säger "är det inte killen som gör sånt??!"
d "haha jo men tjejer kan med. Visa lite ballar, bollar
eller va fan stake!!" haha sötnos.

Nu hör jag när danne sitter o fnissar i soffan.
Ska gå o sätta mig med han o se filmen.

Gjorde även en beställning på babyclothes.se
men jag råkade trycka ner sidan!!
får göra en ny..

Kommentarer
Postat av: nikita

roligt att du är me å tävlar men du måste länka vetty ;)

2008-08-14 @ 21:59:38
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej! Jag har kollat lite doplåtar ifall om vi inte får tag i den andra... Dom jag har hittat är iaf "Som en bro över mörka vatten" & "Du är allt - Shirley clamp"... Dom är iaf jättefina och tydligen passande på dop. Du kan ju youtube:a dom eller nåt :p

2008-08-15 @ 16:50:17
URL: http://prodigio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0