putte!

Publicerat: 2008-08-18 Kl: 20:36:00 | I kategori: Allmänt



Japp, william har fått en kanin :)
tack krille o jenny.
Han är liite avvaktande när han skuttar
omkring men när han sitter o Ws knä
då går det bra =) Men han vänjer sig.
Vi har ju bara haft han nån timma än så länge.
Han är huur fin o mysig som helst =)


Danne kom som sagt in på skolan i hudik,
så han åkte idag :( kommer sakna sönder han!
Men då blir det roligare o vara med varandra
när man inte är upp i hela tiden.


Ska lägga ut bild på ninen när danne kmr hem
så jag kna knäppa.. haha har inte skickat in
min mobil än, men imorron SKA det ske!!

Nu ska jag lägga mig o mysa med putte
sen se om vilma kanske kommer förbi =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0