söndagkväll..

Publicerat: 2008-08-24 Kl: 21:06:49 | I kategori: Allmänt



Dopet..
stress, stress,stress...

Så kan man förkorta det om man vill :p
Men det gick jätte bra och var jätte fin =)
Lina sjöng jätte bra(!!)
Så bra så hela kyrkan lipade..
FAST det var daniel som började o då
kan inte jag hålla mig.. buä, men det var fint =)
William tvätta händerna o drack ur vig vattnet?
Heter det så?  Dop vattnet iaf.
Och charmade sönder alla som vanligt.

Han fick jätte fina saker o massa pengar till
hans fond!! Tusen tack.
Vilmas mamma fyndig som hon är, öppnade
en lägenhets fond som vi ska spara i. Hur bra som helst =)


Fick massa fina kort o filmer från jonas nu!
Synd att datorn är så seg så det hackar..
Men lite bilder ska jag lägga ut iaf =)

Sen var det fika, en massa fika.
Jag hann inte äta så mycket, sprang mest
runt och fixade. Men åt mer på kvällen och idag =)
Sen städade vi o åkte o käkade med Dannes familj.
Andreas, Patte, Ronny, Victor, Marie, Lotta, Ove o Eva.

Vi åkte hem till andreas en sväng efter.
Sen var vi med vilma o emma som fick i sig en hel del
bullar och kakor ;p haha.

Idag har vi haft lite folk hemma som har fikat
för danne fyllde ju år igår.
Sen åkte han till h och jag o william åkte med mamma
och syrran o käkade mat. Syrrans bjöd för jag har 0:-
tills imorron, sånt är hyffsat irriterande..
Är aldrig utan pengar så när man väl är det så
är det så mycket man behöver just då!
Men det blir att betala räkningar imorron och
stor handla =)

William ska till läkaren klockan 15.00 imorron
med men eftersom det inte finns nån jävel som kan jobba
så blir det nog syrran som åker med honom.
Synd för jag hade velat höra vad dom sa..

NU sitter jag och saknar danne =(
Jag hatar att han måste plugga i hudik, skit stad rent ut sagt!
Om jag får säga det själv..

Vilma kommer väl snart och håller mig sällskap.
Medans ska jag äta min o dannes glass om han
inte redan har ätit upp den, vilket inte skulle förvåna mig =)






mycket bilder men jag lägger ut mera imorron :p vilma kom nu..


Kommentarer
Postat av: Nettan

Du det e himla trevligt i Hudiksvall men jag förstår om du tycker det är trist om han pluggar här. Pluggar jag med här..!! Vad pluggar han??

2008-11-02 @ 22:25:24
URL: http://olelsi.blogg.se/
Postat av: Nettan

Fin kyrka,vart finns denna!?

2008-11-02 @ 22:26:40
URL: http://olelsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0