bad

Publicerat: 2008-12-04 Kl: 08:51:01 | I kategori: Allmänt



Nu har vi badat, eller William sitter kvar. Och nu kissade han, hahah sötnosen:) o spottade... mindre bra. Igår kväll såg jag lite på OTH o pratade i telefon, är väldigt prarglad. Men inte bara jag, det vart ett bra samtal om allt och ingenting :D Härligt och lite mysigt! Nej, nu vill William komma upp.. så det är bäst han får det.

Har hittat en jätte tuff inställning på kameran, digitala alltså.. hoppas jag hittar sladden snart :D

Syns senare, det är lite mycket att göra idag som sagt. Hade jag haft en bil hade jag tagit med mig datorn o uppdaterat på rasten ;D hehe, kan inte rktigt mobilblogga.

Hejpåetttag

haha nu sitter han o pratar i duchstycket, han är så len på rösten..
"hjaa hej bobbe!! hejhej"
"Heeeeej pappa... mm hallå.. bada.. jaa..hejdå hejdå hejhej.... inte bada, komma pappa"
haha så söt :p Ni som känner han kan höra hans röst i huvudet?:p hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0