bara sova

Publicerat: 2008-12-16 Kl: 00:04:42 | I kategori: Allmänt


Jag är på ett sånt där humör då jag bara vill lägga mig i sängen och sova/mysa. När jag och William bodde i dom andra lägenheterna(då William var babyliten), då la jag mig bara i sängen. Såg aldrig på tv. Jag gick och la mig före 10 och klev upp många gånger före William. Så han blev oftast väckt av dammsugarn eller mig :p
MEN nu ska jag läsa klar några bloggar sen gå in med filten o bara lägga mig o mysa. Lär somna på 3 minuter om jag känner mig själv rätt.


Må William vakna liiite(peppar)peppar tidigare imorron så vi inte behöver stressa=) Han är sååå duktig på att säga förlåt. Han tittar i golvet, säger "flååååt" pussar en på munnen sen en kram. Och nu behvöer man itne säga till om det, nu VET han när han ska skratta bort det eller be om förlåtesle. Han har bara gjort det 1-2 ggr per dag så jag förstår inte?? Han har ju inte direkt upprepar det 22-30 gånger så bra. (nu höll jag andan nästan hela texten, höll på o svimma :p) Det är nog för att danne o jag har varit noga med att visa ansiktsutryck, i bland ser vi ut som mogon hahah men det har ju gett vinst? Eller hur. Han gör mig så häpen men ändå mycket stolt över hans beteende, hans språk, över att se o få bekräftat hur smart han är för att vara 2 år. m.m. Det visar verkligen att vi KAN uppfostra vår son! Och det säger mig att det är en ny tönt född? (inget illa menat haha) Den som sitter tyst i hörnet i skolan, är oftast tyst förutom hemma där han får leva som han vill, för om några år. Är det han som är president och dom tidningsbud. Nej, vad taskigt! Det var ett skämt.. Alla som gör så gott dom kan är lika bra på att uppfostra sina barn men olika gör vi alltid =)


Detta inlägg skulle egentligen vara kort! Men när man väl börjar.. då är det kört!







(tycker synd om Vilma,men det gick så bra det kunde!)


Kommentarer
Postat av: -C-

Jag har då allt uppfostrat min son men inte visar han någon speciell "supersmarhet" för det. Absolut inte under all trots. Tror inte att jag gör "mindre rätt" för det.



Alla barn är ju olika, de suger åt sig olika mycket. Det har inte alltid med föräldrarnas "läran" att göra men klart att du ska vara stolt och glad över din son (som faktiskt ÄR duktig, trots sin tidiga födsel) och känna att er uppfostran är "den bästa" för honom =)



(Jag läste den sista meningen oxå men syftade mest på din mening "Det visar verkligen att vi KAN uppfostra vår son") =p

2008-12-16 @ 15:19:49
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0