en lista emma!!

Publicerat: 2008-12-02 Kl: 22:48:39 | I kategori: Allmänt


Vart sugen på en nu för huvudvärken släppte, ska bara läsa klart bloggar o göra denna sen se filmen o somna till den som vanligt. Det blir alltid så, fast jag är bättre på att hålla mig vaken när jag är ensam. När danne sover med mig så är det så mysigt så då somnar jag :p

Glömde förresten att skriva att danne var här i eftermiddag oxå, busade lite med William o uppdaterade mig lite vad som händer nu när han är hos sin pappa mesta dels förutom när han är med William =)



Var är min mobiltelefon? Här brevid mig på laddning 
Var är min (o-)äkta hälft? Hemma hos sin pappa o pluggar till kursen tror jag.
Mitt hår: Utsläppt med mössa men just nu i en tomat som nadia säger ;)
Min mamma: Väldigt mycket bäst bra!
Min pappa: bra...
Syskon: Angelica 21 år snart 22. Jocke 17 år, nathalie 18 år.
Det bästa jag vet: Min familj och mina vänner öven jobbet som 3a
Min dröm inatt: Hmm..
Min dröm/mitt mål: Flera barn, köpa hus, ta körkort, köpa bil och ett mer betalt jobb.
Rummet jag är i? Sovrummet
Hobby? Min familj, vänner, börjar bli mer inredningsintresserad, barn, djur o natur(hästar o hundar mm)
Min skräck? Att något skulle hända min familj, framförallt William..
Var vill jag vara om 6 år?  I ett hus med 6 barn som jag alltid har drömt om.
Vart jag var igår kväll: Hemma, jobbet, ica, hem o myste med William.
Vad jag inte är:  Morronpigg. Men vill bli, jag jobbar på det.
En sak jag önskar mig: Pengar & mer lycka. (man kan adlrig få för mycketa av dom)
Var jag växte upp: I timrå tills femman, sen värmland en del av 5 o 6. Sen nacksta och jag är nöjd!
Sist jag gjorde: Tvätta ansiktet, borstade tänderna, smörjde in ansiktet.
Mina kläder: Just nu? Sovlinne o hipsters typ.. lite sovvänligare.
Min TV? 1 32 tum, sony.
HAHA mitt i listan druttade katten ner i vattnet, har en dec vatten i badkaret. Jag gör rent, hahaha det vat väntat
Mitt/Mina husdjur: En katt som heter Link/Baghera, En kanin som heter Putte och mammas hund ibland, Tusse.
Dator? Bärbar.
Mitt humör? Just nu är det lite sådär, annars dom senaste dagarna på topp!
Saknar någon? Jao..
Min bil: har ingen.
Något du inte har på dig: byxor?
Favoritaffär: Det är olika faktiskt..
Min sommar: Vare väldigt härlig med ledighet/jobb bra kombinering och massa bad o sol med familj o vänner!

Lycklig nu emma lilla?
Det vart sent ändå ikväll, bara för emmas skull :) god natt.
Glöm inte mina vänner att jag älskar er allihopa o ni betyder väääldigt mycket för mig, precis som min familj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0