Glass =D

Publicerat: 2008-12-14 Kl: 00:07:30 | I kategori: Allmänt


Nu pratar jag med partypinglan Vilma. Hon skulle ner på krogen nu så hon ville jag itne prata med. Tänkte ta en kvällscigg men med vem? Nadia? nee hon var ju nyss här. Vi är båda deppiga och fundersamt, häpna? Våra arbetsförhållanden är inte så bra just nu...


Men jag ska nog lägga mig och sova nu, är väldigt trött. Det var lika lite folk idag, tror alla sörjer att Jonas är borta :( Huu, ne skämtåsido men jag saknar han!! BestizzZ. Så dagen gick fortare än igår.. men samtidigt vääldigt långsam. Så nu vill jag bara lägga mig och kolla på Oth..


Nu sitter jag och suger på en kakbit som jag precis fick i min Ben and Jerrys :D Den var jätte stor! Gott!



∩ vi måste börja använda dessa tecken som vi aldrig använder :p finns många fina!
Älskar mina två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0