GOD MORGON

Publicerat: 2008-12-11 Kl: 09:12:40 | I kategori: Allmänt


Jag känner mig trött idag även fast jag somnade tidigt, vet inte varför. Men framför mig har jag en lång arbetsdag. Tur att jag jobbar med Nadia. Då kan jag jobba i evigheter ;) hahah..

Nu när hon har bytt jobb känns det som vi aldrig kommer att träffas mer, saknar hon redan! Men finns det nog nån lucka då och då =)

Nu måste jag äta frukost så jag slipper stressa sen=)

Lite av dom nya kläderna från Funkybaby och Gangstar satt jätte bra =)
Jag pratade förresten med Marie från Funkybaby, hon var jätte trevlig. Jag skulle fråga en sak, det slutade med att vi pratade mycket om hemsidan o allt runt omkring företaget =) Hon är den enda som jobbar med det dära, hon gör det jäkligt bra!



(dom andra bilderna går inte in, så vi nöjer oss med den här.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0