så söööt :')

Publicerat: 2008-12-25 Kl: 19:06:04 | I kategori: Allmänt


Han är så söt när han ska sova. Jag har väl sagt det tusen gånger, men jag kan säga det tusen till! Jag låg med ryggen imot och låtsades sova då hör jag hur han börjar sjunga på massa låtar. Sankta lucia och tipptapptipptapp m.m kommer inte riktigt ihåg. Men han är så söt.. Sen säger han "NENENENNENENNE tonte komme" och kryper nästan in i skinnet mitt. Så frågade jag om tomten kommer? "jaajaa! NEEEE!! NEEEEJJ!!" sen skrattade han. Han låtsas bara bli rädd för att han tkr att det är skit kul om jag oxå blir "rädd" ;) "Nu komme spindel... spindel... klättra.. mamma... spindel.. ta.. mamma.. william... rädda.. mamma.." sen pussa han mig på ryggen. Det går inte med ord att beskriva hur mycket man älskar sitt barn. Vad vore ett liv utan barn? Ingenting..

Förut när jag skulle gå in igen hörde jag hur han pratade, trodde att han pratade med sig själv eller pippidockan. Men när jag går in ser jag hur han står lutad mot sängen med telefonen mellan axeln o örat. (han härmar mig, så håller väl nästan alla telen när man har händerna full?) Då hade jag glömt mobilen på laddning sen ringde mamma så han svarade och börja prata. Sa hejdå och la på.. Han är så busig :D

Sandra och Emma komemr snart då ska jag ta en promenad ner o möta Vilma på stan en snabbis. Ska ge tillbaka pengar jag är skyldig, 100:- bara men jag är sugen på en promenad.

-Man ska inte tycka synd om sig själv då det finns folk som har det ännu värre. Men ett litet problem för dig kanske är ett jätte stort problem för mig. Alla problem är lika stora även om det handlar om olika saker..



Tråkigt att vi inte åkte till Ullis och Janne idag men vi ska ta det någon annan dag. Kändes skönt att det inte vart nå problem.. det var okej att vi flyttade fram det =) Förstående människor det kan aldrig bli för många av.

Vill lägga in bilderna från kameran men har ingen sladd så Sandra ska ta med sig sin sladd o se om det funkar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0