Hej och hå =)

Publicerat: 2008-12-09 Kl: 22:24:50 | I kategori: Allmänt


Sitter just nu och väntar på att danne ska komma hem så skall vi lägga oss o sova, men precis nu ringde sandra så hon ska komma förbi en sväng o lämna ett par skor som hon köpte åt mig =)

Idag har vi iaf lämnat tillbaka katten, för den är helt sjukt. Bajsar inne o beter sig som en idiot.. men nu får dom se om dom kan uppfosrta han. Helt ärligt tror jag att han är född sjuk, alltså skadad.. men det var synd för han är så fiiin =)

Nu ska jag glo lite på tvn.. hejdå


Kommentarer
Postat av: amanda

den katten kanske är syskon med min.. hon är också skadad. fast ja tkr om hon hur mkt som helst. känns tungt o lämna bort hon faktiskt:p

2008-12-10 @ 02:10:40
URL: http://amandabergklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0