lönen

Publicerat: 2008-12-23 Kl: 12:40:18 | I kategori: Allmänt


Jag har skrivit det en gång och jag tänker fortsätta tjata om det. Jag är så jäkla besviken på lönen. Det kan INTE stämma.. Stämmer den, då säger jag upp mig från livet här och nu.. Eller iaf från jobbet =))

William sover middag nu så jag ska diska mitt disk berg, lika bra att göra det då William sover annars tar det sån tid :p Jag badade iaf imorse och william lovade att han bara skulle tvätta mitt hår men det slutade med att jag var irriterad och gick upp sen bad han mig gå ut och stänga dörren så han fick bada ifred. Vilken kille han är alltså. Han bestämmer allt :p Han är en ensamvarg, han älskar att vara för sig själv men han älskar oxå att leka och umgås.

Medans städade jag lite o dammsugade, sen såg jag att dörren till badrummet öppnades och ut kommer william. Blöt som attans. "Klaaaaar!" Han kan inte kliva ur sin säng men han kan kliva ur badkaret? Mammas goooo hjärta :D



you, me... us

If I were a boy
I think I could understand
How it feels to love a girl
I swear I'd be a better man
I'd listen to her
Cause I know how it hurts

When you lose the one you wanted
Cause he's taken you for granted
And everything you had got destroyed.

If I were a boy, I would turn off my phone
Tell everyone it's broken so they think that I was sleeping alone
I'd put myself first and make the rules as I go
Cause I know that she'd be faithful, waiting for me to come home
To come home



Älskar Beyonce låt, if i were a boy. Den stämmer så bra =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0