mätta

Publicerat: 2008-12-04 Kl: 09:47:12 | I kategori: Allmänt



Nu är vi mätta och belåtna, så vi ska snart klä på oss och pulka iväg till dagis. Lovade ju William det igår och det kommer han ihåg, samt badningen men den behövdes för oss båda =)

Det har hänt en sak på jobbet och en "hemma" sak, jag förstår inte varför folk inte säger sanningen? Varför vrida o vänta på allt. Vill du inte äta bajs, gör inte det då? Hur är ni uppfostrad? Man är inte uppfostrad att dölja sanningen för att såra sin vän ännu mer, det tror jag verkligen inte. Stå på dig!

Får mina pengar av försäkringskassan nu på fredag, tackar! Har väntat för länge nu. Men det blir bra till mina julklapps inköp.

Den som tiger samtycker, inte sant?

Kommentarer
Postat av: nikita

kan du inte vara me i min tävling evve =)

2008-12-04 @ 20:03:23
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0