min blogg

Publicerat: 2008-12-06 Kl: 23:32:35 | I kategori: Allmänt


Är faktiskt lika intressant som jag tycker att andras är, en uppdatering av Nikitas andra fina presentation blev men vill byta. Så är det.. lite bilder?

William, guud vad han är kärleksfull!! Vet ni vad han sa idag??
w- "Hej mamma" med övermjuk röst och så smekte han mig på kinden o la sin kind mot min andra.
e-"Heeej gullunge, vad söt du är!"
w- "Mmm hej älkling"
sen sa han Nadia, så jag vet inte om hon brukar säga älskling till han och Eva dom är så lik.
ooooh han är väldens sötaste och mest älskade barn!! Inte konstig med hans far o morföräldrar =)

Nu måste jag titta karmen som W säger.
 
FUNKYBABY.SE har toppen kläder!! men vart besviken för sidan krånglade o hela orden var ca. 400:- dyrare..  :(

Gjorde en till beställning eller la till saker ochså =)

Produkter
------------------------------------------------------
2 x idaT Strumpa, petrolgrön () = 78kr
Storlek 12-16mån
1 x Mini Mow Ekologisk Tröja, orange owl () = 125kr
Storlek 86-92
1 x Katvig Babyfilt, grön med fåglar () = 186kr
1 x Mini Mow Ekologisk Heldräkt, brown owl () = 145kr
Storlek 86-92
1 x Mini Mow Ekologisk Heldräkt, green hotdogstand () = 145kr
Storlek 86-92
1 x idaT Baggypants, petrolgrön höna () = 159kr
Storlek 92
1 x Mini Mow Ekologisk Heldräkt, orange owl () = 145kr
Storlek 86-92
1 x Mini Mow Ekologisk Body, brown owl () = 125kr
Storlek 86-92
1 x Ej sikke Lej Body Multi Big Owl, brun () = 179kr
Storlek 92
1 x IdaT Body, röd flodhäst () = 149kr
Storlek 92
-

Nu vart jag på liiiite bättre humlr med ben and jerry, och myyysmed mammas två favoriter :)

Kommentarer
Postat av: nikita

hoppas han kan ha bodyn från idat då ! för dem är grymt små i storleken på sina bodys.

2008-12-07 @ 08:24:15
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0