Nadia makes my life liite lättare!!

Publicerat: 2008-12-15 Kl: 20:54:27 | I kategori: Allmänt


Idag vare det som sagt liite (=läs MYCKET) stressigt imorse pga av orsak. Jag tror Danne och jag missuppfattade varandra. Men efter lite svett o spring så löste det sig och jag hann till jobbet i tid! behöver verkligen inte mer bråk där.
Så det var tur att jag kom i tid.
 
Jobbade med en ny kille, jävligt bra var han. Och lite små söt;) Jag kan ju inte avslöja några namn om han en dag skulle hitta hit :O Det är 2 nya så.. haha så ni kan itne gissa. Han såg verkligen ut att passa för det jobbet så han blir nog en bra medarbetare. Dom små stackars dagarna jag är kvar, sen leftar jag!!

Efter jobbet åkte Nadia och jag till William dagis. Hämtade han och skjutsade vidare lillen till Angelica. Jag och Nadia hade lite att prata om så vi tittade runt på stan sen satte oss Waynes och gick igenom några saker. nadia det är verkligen en tjänst du gör mig ska du veta! (och din bror så klart, och "Q" haha). Det var skit mysigt och spännande.

Efter fikat parkerade Nadia om bilen och jag gick till Statiol där jag mötte syrran och Kenni stog o väntade =) Hade varken vagn eller busskort så jag fick skjuts med Kenni o arash(?) o nån till. William ville verkligen inte kliva in i bilen. Han vart som besatt, grinade skrev o sparkade som en galning. Varför?? Har han aldrig gjort förut.. :| Men sen börja Kenni attt prata om hans katter då vart det andra bullar. Då vill han knappt kliva ur!

Vi hoppade av vid Ica sen promenerade vi hem. Tog väl en timma? Tar 3 minuter i vanliga fall=) Men han var så duktig. Han brukar inte tycka om att gå i snön, men idag ville han det så jag kunde inte bära hem han.

Måste bara säga att jag ser på femman nu, skit bra program!! Handlar om sjuka barn.

Nu väntar jag på danne, han ska gå ner och handla åt mig. Väldigt snällt! Jag städade förut när William såg på pippi så tiden sprang iväg så vi hann inte gå ner. Men det är tur att man har han ibland ;) Och så ska jag ringa Nadia innan jag stänger av datorn. Den är ju trasig men kunde inte lämna in den idag, oxå det pga orsak. Men jag tänkte göra det imorron om tillfälle ges eller ons.

På onsdag ska jag göra en annan viktig sak som jag är otroligt förbannad och besviken över!! Tur att det inte är mitt fel =) Tur att det inte är jag som är smutsig. (Ni utomstående kommer aldrig att förstå).

Kommer nog lägga in lite bilder senare, men måste först ringa Nadia innan jag kokar över! Ibland blir vårat jobb lite för mycket!! Tur att jag byter snart =) Som man brukar säga "Du ser ut som sju svåra år", detta ÄR sju svåra år hahah.

HAj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0