One Tree Hill.

Publicerat: 2008-12-02 Kl: 21:47:34 | I kategori: Allmänt



Igår komenterade jag många inlägg och fick svar av alla :D jätte roligt!

Måste visa en bild så fort jag hittar skitusbgrejen på William, han sover o håller om masken som ett gosedjur. Tufft om det skulle bli hans favorit o tätt efter dockan. Det ser ut som det kan bli en konkurent :p Imorron ska jag, William o Theo ut o åka pulka :D jag ska ta med mig grabbarna själv.. jobbar ingen heldag förutom helgen så jag passar på att verkligen ta vara på tiden med William nu :) Vi behöver det, ensamma för danne o william har haft så mycket tid nu.  Nu låter det som om vi aldrig ses men det gör vi, varje förmiddag o oftast nattar jag han eller sover med han på natten iaf. Så, så mycket är jag inte borta, jag väger bara hans tid i guld!

Har tagit reda på att kommentera o kommentar stavas båda med två M, har alltid haft svårt för det o ingen rättar mig, undra om jag gör rätt ändå? Äh jag stavar det jag tkr blir finast =)


William börjar bli så mysig o kramig, inte bara med mig utan danne med :) Såå underbara framsteg!!

Det har varit en lite dålig eftermiddag, men kvällen vart bättre för min del iaf så jag hoppas att jag vaknar med samma energi o humör.. verkligen!! Jag älskar livet ändå och det tänker jag fortsätta göra, nästan ingenting kan få mig mer deppig. Klart man kan bli lite deppig, men det går över :)


Nu ska jag lägga mig o se Slagskott, hittade tyvärr ingen större hoppas ni ser ändå.


Jag väntar med den här för den ska jag se med danne, han hade hört att den var bra =) Sea of love


Sidan verkar inte fungera så jag hoppas attt den går till sig så ni ser filmerna :)









Jag förstår att man måste känna efter, men det ska kännas lite i hjärtat att man älskar en. Precis som jag gör.



Kommentarer
Postat av: amanda

kan vi inte ses nån dag? för ja är ju ledig typ 24/7

2008-12-02 @ 22:11:35
URL: http://amandabergklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0