passa på nu

Publicerat: 2008-12-04 Kl: 22:13:04 | I kategori: Allmänt



När jag har skrivlust just nu så då är det lika bra på att skriva. Men jag ska inte skriva lite mycket, utan lägga ut med bilder :D Sandra den gravida jäkeln rapar mig i örat :p fetknopp!


Från julmarknaden
Fastnade för dessa och inte dyra:) www.funkybaby.se
(pris fixar jag imorron)





Älsklingen

Nehe, dum som min finaste älskling är så stängde han ner kameran förut.. Älskar dig!! suck... haha puss babe


Jag känner att jag saknar någonting!!
lucaaaashhhhhhs, haha kill me! Need to go.



tänkte börja lägga ut lite klder som jag gillar o tipsa lite :) Tkr det verkar kul så vi ser hur det går! kram på er <- (kenza nr two)

Kommentarer
Postat av: nikita

snygga kläder du hittat !!

men ja menade igår att du skulle va me i klkidstävlingen ju =P

2008-12-05 @ 07:07:35
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0