pippi

Publicerat: 2008-12-23 Kl: 09:46:04 | I kategori: Allmänt


Nu sitter William och tittar på Pippi, jag hinner inte ens slå upp ögonen innan det är ett jäkla tjat om denna eviga pipiiii. Men det värsta är att han har bloivit som Vilma. Han hör ingenting när man pratar med han för han är så inne i tvn. Även gånger han inte vill svara så låtsas han vara inne i tvn. Gohjärtat!

Nu när William har spytt hela natten igen och tittat på pippi, vi sov en stund i soffan tills William rullade ur ellr om han var vaken och råkade sätta sig på stjärten :p Jag vet inte vad det är eftersom han spyr ofta, med några dagarna mellanrum.. Ja jag tänker iaf inte åka runt på jul och flänga om han inte är riktigt frisk! Men det hoppas jag att han blir. Jag hoppas ävenn att julen går fort så den slutar snart =) SÅ man kan ladda för nästa jul ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0