Tuff sida!

Publicerat: 2008-12-15 Kl: 23:52:34 | I kategori: Allmänt


Tittade runt lite och hittade denna sida http://www.inneonline.se/. Hittade en MASSA julklappar till både låga och höga pis!! Och det bästa är att om dom beställs innan 19 dec kommer dom till 100% innan jul! Den sidan är perfekt för mig ;D haha.. massa hem inredning oxå!! Älskar sidan, märks det?
 Eller ska vi bli 2000 handlare?? Inte ens julklappar som ska ger med kärlek köps för han. Utan vid internet.. Det börjar gå för långt! "Tänk om vi kunde vara som föruuut, när lotta o pippi fanns? Leva på en bonkgård som då..." Det tänker jag nu och har tänkt se sen jag var liten.. hmm


Skit cool vägg dekoration!!
Men jag hittade en annan jag ska köpa till mig, men den var lite dyr: Så efter jul är den min =) säger inte vilken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0