fredag =)

Publicerat: 2008-02-22 Kl: 22:15:40 | I kategori: Allmänt



Faktiskt så känns det för första gången som fredag =) haha. Det är nog bara för att det inte är nå dagis imorron. Dagiset går bra, idag fick william äta lunch ensam med personalen. Han vart lite ledsen först men det gick över, vilket det icke gjorde för mig. Chefen o jag skulle ha samtal o så fort hon sa "hur känns de?" haha då bröt jag ihop, stackars mammas hjärta!(tycker ju jag) Mitt käraste allt ska jag lämna till folk jag inte känner.. men det kommer bli bra. När han o Kristina(hans inskolnings fröken) skulle hämta mig medans jag satt i personalrummet o åt lunch så började han grina för han vart så glad o se mig, haha sötnos :D  Men han trivs o barnen är snälla emot han så det känns bättre o bättre för varje dag=)) Nu på måndag ska han tydligen vara ensam hela dan så jag o danne ska sitta i personalrummet o läsa bok typ men det blir nog bra det med :)

Tjing

Kommentarer
Postat av: emma

haha va söt han e william asså :D

2008-02-23 @ 01:50:41
URL: http://emmamaria.webblogg.se
Postat av: mia

guu va jobbigt. ja jag gruvar mig inför den dag emma ska börja på dagis å hon fyller 2 snart.

men vad skönt att de går bra.
går han på blå dagiset så kan jag lova att kristina är en jätte bra fröken!

2008-02-23 @ 17:34:59
URL: http://ooomammamiaooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0