fredag

Publicerat: 2008-02-08 Kl: 11:27:37 | I kategori: Allmänt



Här sitter jag & väntar på att William ska somna.
Han verkar lite tjurig på o vila idag men han somnar nog snart=)
Nu på förmiddan har jag städat badrummet kliniskt o
resten av lägenheten. Igår tvättade jag o rensade ur Williams
garderob o det var ju en hel del kläder o gå igenom.

Jag hoppas på att W kan vila lite innan vi ska möta danne på ica.
Ska handla lite till middan sen ska vi äta sen ska jag gå o jobba.
Mer än så har jag inte att bjuda på just nu.


en bild på mitt arbete igår ;)
jag hittade en mössa som jag skulle testa o jag har inte skrattat så mycket på länge, haha sötnos:D


Kommentarer
Postat av: nikita

söta wille :)

2008-02-08 @ 21:35:53
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Cissi

Jobbar du på Sibylla mån tro? Björn tyckte det såg ut som dig då vi var där idag. Själv tänkte jag inte på det DÅ men NU då Björn såg din blogg och nämnde det fick jag just för mig att ja, kanske var det du för jag har fått för mig att du nämnt Sibylla tidigare =p

2008-02-09 @ 22:39:33
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Erk

orka lägga ut o visa hur mkt kläder han har då ^^

2008-02-11 @ 01:34:10
Postat av: ewe

det var mer menat som ett skämt vad jag hade gjort den dan. För den delen så är det där inte ens hälften av alla hans kläder. O vem fan är du? Erk? ÄR det så svårt o skriva ett riktigt namn? det är grymt irriterande

2008-02-11 @ 09:09:16
URL: http://evelinapersson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0