här sitter jag.

Publicerat: 2008-02-13 Kl: 20:57:23 | I kategori: Allmänt



William har gått o lagt sig o jag o amanda ser på tv :) O tittar runt lite på nätet ;) haha
Snart kommer väl renee, hon ska nog bo här tills på söndag.
Det ska bli kul =)

Imorron äre jobb 11-16 med cheferna, det var väldans längesen jag jobbade med dom.
Så jag hoppas att det kommer gå bra ;) Men som den duktiga hamburge flipparn jag är
så ordna det sig nog :> Ska lägga ut lite bilder från lokalfesten o förfesten :)
Blir tidigt ikväll, är jätte trött.. konstigt nog, har ju sovit middag o allt :) haha.

Hej

Kommentarer
Postat av: Mia

meeen fan vad jobbigt!! Men snygg tjej då.. seriöst om wilma erkänner borde dom ju fatta!!

Vart de en allvarlig smäll då, eftersom de blir rättegång.. är hon ute efter pengar eller vad är de frågan om? Förstår att du är förbannad!

Hoppas de går bra iaf. annars får du överklaga till hovrätten.. :)

2008-02-13 @ 21:09:09
URL: http://ooomammamiaooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0