ingen fantasi

Publicerat: 2008-02-02 Kl: 12:55:23 | I kategori: Allmänt




Det är över 100 st som läser varje dag men inte en enda människa kan kommentera?:P (kanske för att jag inte kan stava till det ordet?)haha. Men ikväll äre fest iaf.. Alex o hans tjej kompis har lokalfest  så vi får väl se när det urartar ;) Petter spelar ju ikväll på stadshuset, dit ville jag gå men alla mina kompisar har inte åldern inne som jag har hört, 20? jaja.. Det blir iaf, jag, manda,lina,sandra,robban o kanske martin:) o biffen tror ja.

Nu ska jag ner o langa åt mina små kompisar;) hej

Kommentarer
Postat av: lisad

ska ru inte me på vincent den 16:e då?????

2008-02-05 @ 19:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0