mitt i allt

Publicerat: 2008-02-26 Kl: 11:47:02 | I kategori: Allmänt



Ska vi börja flytta, vi börjar packa idag o åker på ikea o tittar :) Fick nämnligen inte den på 23 utan den på 17, den är jätte fin o stor :D Så allt gick väldigt snabbt igår, tittade på lägenheten 10 min sen skrev kontrakt, kom hem o då kom det nån tjej o tittade på min lägenhet sen skrev hon kontrakt :p haha de går undan :) Hela morron har jag ringt runt o fixat sen gick vi o lämna William på dagis, han skulle vara själv där på förmiddan o dom har inte ringt så det går tydligen bra :) skönt. Så nu ska jag fixa de sist sen ska jag o danne gå upp o hämta han :) Undra om han blir så glad så han börjar grina som han brukar?:p sötnos.

hej

Kommentarer
Postat av: Ewa

Heej =) gåvagnen är köpt på ica maxi. =)
Hur är det med er då?
Kram

2008-02-29 @ 17:08:26
URL: http://ewad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0