Nu har jag bestämt mig =)

Publicerat: 2008-02-06 Kl: 19:44:47 | I kategori: Allmänt




Jag ska börja skriva finare i bloggen, så att det är roligt att läsa :)
Jag vet inte riktigt hur ÄN men det kommer tids nog.

Idag har jag varit nere på stan i det vackra sveriget vädret..
Snöblandat regn, vad tycks? Fråga amanda som hade sommarkläder..
Sen åkte jag hem o lagade middag o donade lite.
Sen så gick vi ner på konsum o köpte chips o cola =)
Slutligen; Sitter jag här o överväger att se filmen själv, så det inte bli så sent.

Helgen är det bara en massa jobb o umgås tiden som blir över med danne.


Håller även med Nikita till 100 om inlägget ang amning!
Själv ammade jag i 5 månader, alltså pumpade 3 på sjukhuset
o ammade 2 hemma, det var nog pumpningen som förstörde allt.
Men nästa gång vill jag amma =) (om det blir en nästa gång, hehe)



Kommentarer
Postat av: nikita

härligt du har ägnat några rader åt mej i bloggen =)

2008-02-07 @ 14:43:32
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: emma

söööt han är..hua!!

2008-02-12 @ 14:23:52
URL: http://ewestlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0