så där ja

Publicerat: 2008-02-12 Kl: 13:22:43 | I kategori: Allmänt




Fredags: Vi klev upp o storstädade,som jag kanske har nämnt tidigare? Inte riktigt säker. Sen vilade vi, sen kom danne hem o hade en present åt mig, en ny mobil ;) Han var less på min andra som jag hade halebop i för den dog hela tiden. Så jag fick en sony ericsson K550i, väldans snällt:) Jag är jätte nöjd med den. Sen åt vi middag o efter det åkte jag o jobbade 16-20.30 så grabbarna roade sig själva.

Lördag: Det finns som sagt var inte mycket att skriva för i lördags jobbade jag med, lika så söndag. Men vi tittade på film på kvällen när jag hade kommit hem som vi såklart somnade till :)

Söndag: En lördag i repris nästan. Jobba sen kom hem o skulle göra ett försök till o se film men tvärdeckade.

Måndag: Vaknade o käkade frukost sen städade vi undan lite. Gick ut på en promenad för skolen sken ju, mysigt väder :) Gick o handlade lite på ica sen hem o käka. Mycker mer än så hände icke!:P Eller jag fick ett brev hem som gjorde mig vääääldigt förbannad först, sen less/besviken o bara matt. Ge upp snälla Kate Karlsson, jag vet inte vad du vill mig men nånting är det ju uppenbarligen. Jag har inte slagit dig, när ska du inse det? En person erkänner "brottet" men jag står anklagad o har inte gjort ett piss? Hela dan gick till för att ringa runt o höra när det hände, vart o hur m.m. Detta inträffade 2005 på en gymnasifest fick jag reda på. Jag var där men jag såg inte Kate?? Nej nu skriver vi inget mer om det här för det gör mig ännu argare, tur att jag har en bra avdovkat som ska försöka vända hela rättegången mot henne (om han hinner, det är ju snart) då hoppas jag att hon är medveten om vad hon har gett sig in på! usch...

IDAG(!) Hade vi ställt klockan för första gången i våra liv ungefär ;) Hehe nerå men vi skulle vara på sjukhuset kvart över nio. På ögonmottagningen, så vi åkte dit o william gjorde nå tester o han såg allt som han skulle + lite till :) mamma vart stolt!!  Sen nu efter vi har ätit nånting när wille vaknar ska vi tillbaka på sjukhuset fast till mottagningen. Det blir ett jäkla framotillbaka:P men det är ett måste.



Kommentarer
Postat av: Mia

jobbar du fortfarande på sibylla eller?

rättegång..? Men va ha hänt om du orkar berätta igen :)

2008-02-13 @ 20:36:47
URL: http://ooomammamiaooo.blogg.se
Postat av: Anonym

hhaa, ja men om kate hade varit där hade du ju lätt sett henne! hon är ju inte svår att missa ;) :D haha

2008-02-14 @ 13:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0