söndag

Publicerat: 2008-02-17 Kl: 19:38:36 | I kategori: Allmänt



Alla dagar är i princip likadana men söndagar är så tråkiga, fast inte just denna då men alla andra:Phaha.
Idag har jag städat o vi har varit på promenad, skönt=) Sen var jag med lillan o amanda ett tag sen gick dom så då fixade jag o william oss för hans nattning. Sen blire nog film eller wallander ikväll med anton,robban o amanda:)
Ville egentligen gå på bio men man måste snåla på sista pengarna ;b

Jobb mån-tis, inskolning på dagis börjar ons. Sen har jag o amanda hyrt lokalen i nacksta på lördag, tänkte ha en liten tjejfest först, antingen sexparty eller middag,det visar sig. Hoppas de går bra för william på dagis, att han får vara frisk. Han är förövrig ööööverallt  nu mera, helt galen har han blivit :P och han har börjat småkrypa med benen men sen när det kommer till armarna så ålar han ist, det går mkt fortare. Snabb som attans är han =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0