sjukstugan

Publicerat: 2008-01-21 Kl: 20:51:31 | I kategori: Allmänt




Vart det för oss idag, 3 timmar satt vi där o dom kom inte fram till nånting som jag inte kunde konstatera här på köksbordet! Men vi var där iaf, o hostan har bara blivit värre. Han hostar tills han kväljs men idag när han åt lunch drog han en fontänspya, stackarn. Men det kan ha varit ganska skönt för det kom massa slem upp, nog om det. Nu ligger han o hostar o morrar, inte grinar o det är ju bra. Hela natten har han börjat tokgrina för att han inte har fått nån luft (tror han) så det vart inte mkt sömn för nån av oss. Men inatt vet vi ju vad vi har att göra med. Inatt vart jag så irriterad några hundra dels sekunder så det kändes som jag tänkte hoppa ut  genom ballkongen utan att öppna dörren. Men så fort man har ställt sig upp ur sägen går det över :P haha.

Nu ska jag städa undan, bädda sängen, hänga tvätt.. först ska vilden somna, vilket lär ta tiiiiiiid.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0