chips

Publicerat: 2008-07-15 Kl: 20:18:18 | I kategori: Allmänt




Det sitter jag och trycker i mig nu :) gott!
Idag har jag o lotta slitit som två djur men vi fick med det mesta.
Nu är det bara dom stora sakerna som är kvar o dom tas imorron.
Vilmas mamma ska köra, väldigt snällt =)

Idag har jag varit ledig som sagt för flytten.
Men imorse när jag o william skulle till dagis mötte vi tobbe i trappen :p
haha så han kom upp o la sig o sov o vaknade lagom till vi var klara... hm
Jag åkte o käka med lotta o dom, hämtade william, gav han middag
sen badade han o gick o la sig =) Tobbe gick nyss han med.

Nu ska jag duscha sen prata lite i telefon som vanligt, sen sova =)
Jobbar 8-16 sen blire flyyyytt.
Ingen frivillig som har anmält sig än heller.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0